Προς αποπεράτωση η Ιόνια οδός
Το καλοκαίρι παραδίδεται το τμήμα Κουβαράς - Αμφιλοχία.
Τα
έργα στην Ιόνια Οδό βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, χωρίς ωστόσο σήμερα
να έχει παραδοθεί κάποιο νέο τμήμα. Το καλοκαίρι αναμένεται η
λειτουργία του τμήματος Κουβαράς-Αμφιλοχία και θα συνεχιστεί με τη
λειτουργία και άλλων τμημάτων μέχρι τον επόμενο Μάρτιο του 2017 που
αναμένεται να λειτουργήσει όλος ο δρόμος, εκτός από τα πρώτα
χιλιόμετρα που περιλαμβάνουν και τη σήραγγα Κλόκοβας.
Ταχύτατα όμως προχωρούν οι εργασίες διάνοιξης της Σήραγγας Κλόκοβας, καθώς στο τέλος του Μαρτίου 2016 η εκσκαφή στο μέτωπο εισόδου προσέγγιζε τα 880 μέτρα, ενώ αντίστοιχα αυτή του μετώπου εξόδου ξεπερνούσε τα 1.300 μέτρα, δηλαδή συνολικά 2.180 μέτρα και πρόοδος 76%. Υπολογίζεται ότι αν δεν υπάρξουν απρόβλεπτα και συνεχιστούν οι ίδιοι ρυθμοί, η πλήρης διάνοιξη θα επιτευχθεί μέσα στο καλοκαίρι, πολύ νωρίτερα από όσο είχε προβλεφθεί. Σήμερα, η διάνοιξη της σήραγγας Κλόκοβας με συνολικό μήκος 2.854 μέτρα, είναι το μεγαλύτερο τεχνικό έργο της Ιόνιας Οδού.
Το συνολικό μήκος του άξονα της Ιόνιας Οδού είναι περίπου 196 χιλιόμετρα, ενώ περιλαμβάνει και τις παρακάμψεις Αγρινίου και Άρτας. Πέραν των 196 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου, θα κατασκευαστούν ανάμεσα σε άλλα: 24 γέφυρες, 4 σήραγγες, 74 κάτω διαβάσεις και 36 άνω διαβάσεις. Από τις 4 συνολικά σήραγγες, η διάνοιξη των 3 έχει ήδη ολοκληρωθεί (Μακύνειας, Καλυδώνας, Αμπελιάς), ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η εκσκαφή της μεγαλύτερης σήραγγας (Κλόκοβας) με συνολικό μήκος 2.854 μέτρα, η διάνοιξη της οποίας πραγματοποιείται ταυτόχρονα και από τα δύο μέτωπα. Στο τέλος Ιανουαρίου του 2016 η εκσκαφή στο μέτωπο εισόδου προσέγγιζε τα 650 μέτρα, ενώ αντίστοιχα αυτή του μετώπου εξόδου ξεπερνούσε τα 990 μέτρα.